Videonuzun her bir saniyesi dolu dolu olmalı. Lakin istatistiklere göre ilk 8 saniye hayati öneme sahiptir. Videonun kullanıcı tarafından izlenip izlenmeyeceğine dair karar verilebilmesi için ilk 8 saniyelik başlangıcın kesinlikle ilgi çekici olması gereklidir.
Pazarlaması kullanılacak ürün ya da hizmetin ön planda ve merkezde tutulması gereklidir. Ürün, hizmet gibi öznenin ilk 8 saniyede kullanıcıya gösterilmesi lüzumludur. Kullanıcılar özneyi görmek için daha fazla bekletilirse Youtube pazarlaması başarısız olur.
Uzun uzun markayı anlatmayınız ya da ürün tanıtımı yapmayınız. Marka ve ürün tanıtımlarında uzunluk yerine çağrıştırıcı ifadeler, renkler, görseller, tasarımlar, çizimler kullanınız. Tanıtımlarınız için videonun son bölümlerini tercih ediniz.
Videonuzun sonunda, sizi takip edebilecekleri açıklamalar seçiniz.
Kaynak: Ömer Yolluk