Küresel çapta salgın hastalığının yayılması ile beraber insanlar, gün içerisinde vakitlerinin neredeyse tamamını sosyal medya uygulamaları içerisinde geçirmeye başladı. Dijital varlıklarını internet üzerinde sürdüren firma sahipleri ve pazarlama uzmanları da bu durumu elbette en iyi şekilde değerlendirmenin yollarını aramaya başladılar. Bu yazımızda sizlere, firmanızın veya danışmanlık hizmeti verdiğiniz hesapların nasıl daha etkili ve dönüşüm odaklı kullanabilirsiniz, anlatacağız.
Facebook’un paylaştığı son verilere göre sahibi olduğu bütün
sosyal medya uygulamalarının (instagram vb.) pandemi dönemi boyunca %75
oranında kullanımlarının arttığını belirtti. Evine kapanmış ve dışarıya
çıkmayan insanlar, eğlenmek, sosyalleşmek hatta alışveriş yapmak amaçlı artık
tamamen dijital ortama yöneldiler. Bu dönemde birçok E-Ticaret firması, sosyal
medya reklamlarına ayırdığı bütçeyi gözden geçirmiş ve bu alanda çalışmalarına
yoğunluk vermiştir. Bu durumda sosyal medya reklamları üzerinde herhangi bir
tecrübesi olmayan ve ne yapacağını bilmeyen insanlar, ortamda ki bilgi
kirliliği yüzünden muallakta kalmışlardır.
En İyi 5 Sosyal Medya Stratejisi
Aşağıda sizlerle paylaşmış olduğumuz stratejileri sizlerde hesaplarınızda uygularsanız eğer satışlarınız pandemi dönemi de dâhil olmak üzere herhangi bir olumsuz koşulda etkilenmeyecektir.
· Şeffaf bir biçimde operasyonlarınızı yansıtın: Potansiyel müşterilerinize ve ürününüz ile ilgilenen kişilerin, size olan güvenlerini kazanmak ve markanız ile kişilerin arasında ki bağı arttırmak için harika bir yöntemdir. Ürünlerinizi kargolarken veya çalışma saatleri arasında yaşanan her süreci insanlarla paylaşmak her zaman sizin yararınıza olacaktır.